.
عكس.خبر.گزارش.فيلم.سريال
«سونامی» مسعود کیمیایی دارد راه می‌افتد؛ گمانه‌زنی‌ها شروع شد محمدرضا گلزار به‌ جای فریبرز عرب‌نیا بازیگر اول کیمیایی خواهد بود؟ سینمای ما- خبر اين است: " محمدرضا گلزار به فيلم مسعود كيميايي پيوست. " از شنيدن اين خبر مي‌توان فهميد كه مسعود كيميايي مي‌خواهد براي فيلم جديدش سنگ سونامي تمام بگذارد و حالا بعد از ستاره‌هايي مثل بهروز وثوقي ، فريبرز عرب‌نيا ، محمدرضا فروتن و حتي پولاد كيميايي پسرش ، به سوپراستار سينما يعني محمدرضا گلزار روي بیاورد. دنیا خمامی در روزنامه تماشا نوشت : شنيده‌ها حاكي از آن است كه پيش از اين قرار بود كه فريبرز عرب‌نيا در نقش اصلي اين فيلم نقش‌آفريني كند كه گويا به خاطر تلخي چهره عرب‌نيا و شايد محبوب بودن گلزار، مسعود كيميايي اين‌بار رضايت داده كه چهره فيلمش را تجاري‌تر انتخاب كند. اگر در كارنامه كاري گلزار نيم نگاهي بيندازيد مي‌بينيد كه جاي خالي نام كارگردانان بزرگ سينما در آن خودنمايي مي‌كند ؛ نام‌هايي مثل داريوش مهرجويي ، بهمن فرمان‌آرا ، ابراهيم حاتمي‌كيا و... كه شايد با برخي از آنها حتي تا پاي قرارداد هم رفت اما همكاري‌اش با آنها ميسر نشد. او در برخي از مصاحبه‌هايش عنوان كرده كه چرا همكاري‌اش با اين كارگردانان اتفاق نيفتاده است. طبق گفته محمدرضا شرفی نیا در یک گفت و گو، گلزار براي نقش معتاد «ميهمان مامان» داريوش مهرجويي انتخاب شده بود. اما در نهایت ته‌ريشش دردسرساز مي‌شود. او به خاطر بازي در «كما» ته‌ريشش را مي‌زند و همين باعث ناراحتي عوامل مي‌شود و در نهايت پارسا پيروزفر را جايگزين او مي‌كنند. او در فيلم "دعوت "حاتمي‌كيا هم بنا بود بازي كند و حتي قراردادش را هم سفيد امضا كرد. اما آن هم به دلايلي كه هيچ‌وقت فاش نشد، رخ نداد. اما مهم‌ترين بدشانسي عمر كاري گلزار وقتي اتفاق مي‌افتد كه نمي تواند با بهرام بيضايي كار كند. براي «لبه پرتگاه» گلزار با حميد اعتباريان تهيه‌كننده اين فيلم هم قرارداد بسته بود تا جاي سه نقش در اين فيلم بازي كند و رودروي مهران مديري قرار بگيرد. او حتي متن را هم واو به واو حفظ كرده بود. اما اين بار به دلايل دعواها و اختلافاتي كه بين اعتباريان و بيضايي رخ مي‌دهد گلزار نمي‌تواند در لبه پرتگاه بازي كند. اگر خيال كرديد كه بدشانسي‌هاي محمدرضا گلزار به همين 3 فيلم خلاصه مي‌شود، سخت در اشتباهيد. او قرار بود در نقصه پريا» ، «آتشكار» و «سن‌پطرزبورگ» هم بازي كند ولي نشد كه نشد. همين موضوع است كه باعث مي‌شود كه منتظر بمانيم و ببينيم كه حالا مسعود كيميايي هم اين شانس را از گلزار مي‌گيرد يا باعث اتفاقي بزرگ از تغيير مسير دادن او از سينماي تجاري به سمت سينمايي مهم‌تر و البته قابل تامل‌تر مي‌شود؟ شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد كه از اطرافيان كيميايي شنيديم كه «سونامي‌»احتمالاً به خاطر موضوع حساس و تند اجتماعي كه دارد مهم‌ترين ساخته مسعود كيميايي بعد از انقلاب لقب خواهد گرفت ، البته آن طور كه ما خبر داريم، اين فيلم موضوعش كمي مطبوعاتي است و دليل آن هم نقشي است كه دختر قصه دارد كه گفته مي‌شود خبرنگار است. در پايان درباره سونامي بايد گفت كه كيميايي در حال حاضر مشغول بازنويسي اين فيلمنامه است تا آن را به سليقه خودش نزديك كند و اگر اتفاق خاصي نيفتد او فيلمنامه را طي دو هفته آينده به ارشاد براي در يافت پروانه ساخت تحويل مي‌دهد.

سينما پارس




تاريخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط امين
حامد بهداد بازیگر نقش اصلی «بی‌تابی بیتا» به کارگردانی مهرداد فرید شد سینمای ما- حامد بهداد به عنوان نقش اصلی به جمع بازیگران فیلم "بی‌تابی بیتا" به کارگردانی مهراد فرید اضافه شد. علاوه بر حامد بهداد تا کنون حضور الهه حصاری نیز که پیش از این در فیلم "زنها شگفت انگیزند" با فرید همکاری داشته، قطعی شده است. بهداد این روزها جلوی دوربین داریوش مهرجویی مشغول بازی در «نارنجی‌پوش» است. این فیلم که فیلمنامه آن را فرید به نگارش در آورده، داستان دختری است که در یک موقعیت کاری با مشکلاتی روبرو می‌شود. تمام صحنه‌های این فیلم در تهران فیلمبرداری خواهد شد. عوامل تولید"بی‌تابی بیتا" عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت، مدیر تولید: هومن رضوانی، مدیرتدارکات: کاظم نامنی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علی مردانه. منبع : مهر

سينما پارس




تاريخ: سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:حامد بهداد,
ارسال توسط امين
سینمای ما- خبر احتمال تولید فیلمی درباره زندگی کورش در سینمای ایران، به سرعت و قبل از هر اقدام جدی اجرایی یا جذب سرمایه رنگ جنجال و حاشیه گرفت و دو فیلمنامه و دو کارگردان و مجموعه تولید مدعی ساخت و ثبت این فیلمنامه شدند. در آخرین اظهارات  دو طرف این ماجرا، علی معلم تهیه‌کننده‌ فیلم سینمایی "کوروش کبیر" گفت: با پایان یافتن نگارش فیلمنامه‌ پروژه‌ ملی سینمایی کوروش کبیر توسط مسعود جعفری جوزانی درخواست پروانه‌ ساخت فیلم به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد. همانگونه که در خبرهای گذشته ذکر شد، پس از یک سال تحقیق و پژوهش بر روی زندگانی کوروش، اکنون با پایان یافتن نگارش کتاب اول این فیلم، مراحل ساخت آن آغاز خواهد شد.
وی افزود: داستان فیلم از کاخ اکباتان و دربار آستیاگ آغاز می‌شود و زندگی کوروش از تولد تا بنیانگذاری تمدن هخامنشی و حکومت پارسیان را تا مرگ دنبال خواهد کرد.
علی معلم عنوان کرد: با صدور رسمی پروانه‌ ساخت فیلم طی یک کنفرانس مطبوعاتی شرایط همکاری هنری و نحوه‌ مشارکت در سرمایه‌گذاری فیلم برای علاقه‌مندان تشریح خواهد شد.

کوروش کبیر با امضای من به ثبت رسیده/ فیلمنامه در مراحل اداری فارابی است

عزیزالله حمید نژاد فیلمنامه نویس نسخه دیگر زندگی کوروش با نام "ذوالقرنین" گفت: فیلمنامه این فیلم را 6 سال پیش نوشتم و در بانک اطلاعات فیلمنامه خانه سینما و بنیاد سینمایی فارابی با امضای من به ثبت رسیده و حال اینکه پس از شش سال برخی از سینماگران در اقدامی غیر حرفه ای انگشت روی ساخت فیلمی با موضوع کوروش کبیر گذاشتند.
حمید نژاد کارگردان سینما و فیلمنامه نویس "کوروش (ذوالقرنین)" ضمن بیان این مطلب گفت: پس از ثبت، این فلیمنامه سیر طبیعی و مراحل پیشرفت خود را طی کرد و اکنون هم در حال بررسی نهایی برای تصویب بودجه است و مراحل پیش تولید را سپری می کند.

وی افزود: در واقع همه اهالی سینما می دانستند که من نگارش این فیلمنامه را درسال 84 به پایان رسانده ام و اگر لازم باشد مجموع نامه نگاری هایی که در این رابطه طی شش سال اخیر به معاونت سینمایی، سیما فیلم و بنیاد فارابی نوشته ام را منتشر می کنم .

کارگردان فیلم تحسین شده "اشک سرما" در ادامه افزود: سینمای ایران توان ساخت بیش از یک فیلم با موضوع کوروش کبیر را ندارد و نوید ساخت چنین فیلمی را پیش از این آقای جعفری جلوه معاون سینمایی وقت ، آقای شاه حسینی مدیرعامل پیشین بنیاد فارابی و همچنین آقای میراعلایی مدیر فعلی این بنیاد در مصاحبه های خود عنوان کرده و به کرات گفته شده بود که فیلمنامه "کوروش کبیر (ذوالقرنین)" قرار است با حمایت بنیاد فارابی به فیلمنامه نویسی بنده ساخته شود و این موضوعی است که برای هیچ فرد و یا حداقل اهالی سینما پوشیده نیست. با این اوصاف نمی دانم چرا عده ای اقدام به ساخت پروژه سینمایی با این مضمون کرده اند.

این فیلمنامه نویس در ادامه صحبت های خود افزود: ساخت فیلم "کوروش کبیر (ذوالقرنین)" آنقدر برای من مهم بود که بسیاری از پروژه های سنگینی که در رابطه با دفاع مقدس توسط حوزه هنری و یا مراکز دیگر به من پیشنهاد داده می شد را فعلا کنار گذاشتم ؛ سینمای دفاع مقدس که لذت ساخت فیلم هایی چون هور در آتش ، ستارگان خاک و اشک سرما در آن تجربه کرده بودم را هرگز از یاد نخواهد برد و نقشه های بزرگی برای آینده این نوع سینما از نگاه خودم دارم.

کارگردان آناهیتا افزود: از همین رو طی این شش سال تمام وقت و انرژی خود را بر روی ساخت این فیلم گذاشتم تا شاید دنیا متوجه نگاه متعهدانه ما نسبت به شخصیت های ملی مان شوند و دیگر به ریشه های یک ملت بزرگ حمله نکنند و یا اینکه به راحتی ریشه های یک ملت را زیر سئوال نبرند.  تعجب می کنم از دوستان حرفه ای که بدون حتی یک تماس تلفنی با بنده و یا تهیه کننده کارهای ژورنالیستی می کنند و غافل از عواقب آن هستند.

وی درپایان گفت:مگر سینمای ایران ظرفیت تولید چند اثر ملی با یک عنوان دارد؟ هر چند امیدورام روزی برسد که ایران به ظرفیت تولید دهها فیلم فاخر و ملی برسد. شخصیت های ملی هرگز متعلق به شخص یا گروه خاصی نیستند. اما آیا اولویت کار با کسی نیست که شش سال وقت و انرژی گذاشته تحقیقات کرده ، فیلمنامه نوشته و تهیه کننده برای این پروژه پیدا کرده است ؟ من از جمله کسانی بودم که همواره در اندیشه ساخت فیلمی با موضوع کوروش کبیر بوده ام؛در نتیجه انتظار نداشته باشند حال که این پروژه به زودی در جریان تولید قرار خواهد گرفت من سکوت کنم.

میرعلایی: درباره ساخت پروژه کوروش کبیر حق با عزیز الله حمیدنژاد است
احمد میرعلایی مدیرعامل فارابی اعلام کرد که طی تحقیقاتش به این نتیجه رسیده که درباره ساخت پروژه کوروش کبیر حق با عزیز الله حمیدنژاد است زیرا خیلی زودتر دنبال تحقیقات این سوژه رفته است. میرعلایی درباره پروژه علی معلم و مسعود جعفری جوزانی هم گفت: من برای این دو عزیز همکار احترام قائلم اما باید بدانند که حمیدنژاد زودتر سراغ موضوع رفته و در حال حاضر با توجه به ژرهزینه بودن فیلم فقط یک نفر می‌تواند آن را بسازد که حق حمیدنژاد است. وی اعلام کرد که علاقمنداست تا پایان امسال فیلم به تولید برسد و اثری فاخر و جهانی در سطح استانداردهای بین‌المللی باشد.

 
منبع : مهر

سينما پارس




ارسال توسط امين
ارسال توسط امين

jodaeinader.jpgبه گزارش  سرویس فرهنگ و هنر  برنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، امیر اسفندیاری، سخنگوی هیات انتخاب فیلم ایرانی اسکار در سال جاری، ضمن اشاره به پایان مذاکرات اعضای این هیات و انجام تمامی بررسی ها براساس ساز و کارهای موجود که فیلم های واجد شرایط را با توجه به کلیه جوانب از ابعاد صنعتی، فرهنگی، انتقادی، موفقیت های بین المللی، پخش جهانی و ... بر مبنای مدارک و اسناد گردآوری شده ارزیابی می نماید، بیانیه نهایی هیات مزبور را جهت اطلاع رسانی در اختیار رسانه ها قرار داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 با پایان بررسی های هیات انتخاب فیلم ایرانی برای معرفی به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی در خصوص کلیه عناوین واجد شرایط که در فاصله زمانی 9/7/1389 تا 8/7/1390 در کشورمان برای نخستین بار حداقل به مدت هفت روز متوالی اکران شده اند، اعضاء این هیات ضمن تقدیر از سازندگان فیلم های آلزایمر، اینجا بدون من، مرهم و ورود آقایان ممنوع، با توجه به جمیع جهات و به اتفاق آراء، فیلم جدایی نادر از سیمین ساخته اصغر فرهادی را در مقام نماینده سینمای ایران در رقابت بهترین فیلم خارجی زبان در هشتاد و چهارمین مراسم اسکار (سال 2012) معرفی می نماید.

اعضاء هیات انتخاب: خانم ها رویا تیموریان و پوران درخشنده و آقایان محمد بزرگ نیا، شهرام جعفری نژاد، محمد داودی، علیرضا شجاع نوری، مهدی صباغزاده، رسول صدر عاملی و امیر اسفندیاری.

سينما پارس




تاريخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط امين

سينما پارس




تاريخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط امين



استقبال مخاطب از فیلم محمدرضا گلزار روز به روز افزایش می‌یابد


سینمای ما- فیلم سینمایی «شیش و بش» به کارگردانی بهمن گودرزی با موضوع کمدی اجتماعی با استقبال قابل توجهی مواجه شد و شب گذشته به فروش 58 میلیون تومانی در تهران رسید. سعید پاکستانی یکی از مسئولین فروش دفتر پخش هدایت فیلم گفت: استقبال مخاطب روز به روز افزایش می‌یابد و شب گذشته اکثر سینماها فیلم را سانس فوق‌العاده به نمایش گذاشتند و فروش شب گذشته فیلم 58 میلیون تومان بود و در تهران به فروش 328 میلیون تومان رسید.
وی در ادامه افزود: فیلم در تهران 31سالن سینما در اختیار دارد. پخش تیزرها و تبلیغات تلویزیونی بر فروش شهرستان‌های فیلم تاثیر خوبی داشت و در شهرستان‌ها نیز به فروش 150 میلیون تومانی رسید.
«شیش و بش» روایت دوستی‌هایی است که سرانجامی ندارند. فیلم یک داستان کمدی دارد که فضای اصلی آن درگیری میان دو دوست است که هرکدام می خواهد از دیگری پیشی بگیرد. 
در این فیلم محمدرضا گلزار، امین حیایی، آنانعمتی، رضا رشیدپور، شهنام شهابی و… به ایفای نقش می‌پردازند.
فیلمنامه «شیش و بش» اولین تجربه محمدرضا گلزار در زمینه نویسندگی است

منبع : فارس

سينما پارس




تاريخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط امين

سينما پارس




تاريخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط امين
به گزارش خبرنگار سینمایی برنا، مراسم اعطای تندیس‌های پانزدهمین دوره جشن سینمای ایران، شب گذشته 25 شهریورماه با حضور جمعی از سینماگران و اعضای صنوف خانه سینما در عمارت مسعودیه در میدان بهارستان برگزار شد و جوایز 25 بخش این دوره از جشن به دست صاحبان آن‌ها سپرده شد.

«اینجا بدون من» ساخته‌ی بهرام توکلی با دریافت شش تندیس رکورددار این دوره جشن سینمای ایران شد و «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی چهار تندیس بهترین فیلم، کارگردان، فیلمنامه اورژینال و بازیگر نقش مکمل مرد (شهاب حسینی) را دریافت کرد.

«یه حبه قند» رضا میرکریمی که با نامزدی در 10 بخش به همراه «جدایی نادر از سیمین» بیشترین بخت را برای دریافت جوایز جشن سینمای ایران داشت، تنها در بخش بهترین چهره‌پردازی (عبدالله اسکندری) پیروز شد و تقریباً دست خالی از این مراسم برگشت.

اسامی برگزیدگان پانزدهمین جشن سینمای ایران:
بهترین فیلم: «جدایی نادر از سیمین» به تهیه‌کنندگی اصغر فرهادی

دیگر نامزدها: «ورود آقایان ممنوع» به کارگردانی علی سرتیپی، «اینجا بدون من» ساخته‌ی سعید سعدی، «سعادت‌آباد» ساخته‌ی همایون اسعدیان و «یه حبه قند» به کارگردانی رضا میرکریمی

بهترین کارگردانی: اصغر فرهادی برای «جدایی نادر از سیمین»

دیگر نامزدها: بهرام توکلی، «اینجا بدون من» / علیرضا داودنژاد، «مرهم» / محمد بزرگ‌نیا، «راه آبی ابریشم» / رضا میرکریمی، «یه حبه قند»

بهترین فیلمنامه اورژینال: اصغر فرهادی برای «جدایی نادر از سیمین»

دیگر نامزدها: علی رفیعی، «آقا یوسف» / فرشته طائرپور و نگار آذربایجانی، «آینه‌های روبرو» / امیر عربی، «سعادت آباد» / پیمان قاسم‌خانی، «ورود آقایان ممنوع»

بهترین فیلمنامه اقتباسی: بهرام توکلی برای «اینجا بدون من»

دیگر نامزدها: محمدعلی طالبی، «باد و مه» / محمد‌علی طالبی و محمدرضا یوسفی، «علفزار»

بهترین بازیگر نقش اول زن: فاطمه معتمدآریا برای «اینجا بدون من»

دیگر نامزدها: ویشکا آسایش، «ورود آقایان ممنوع» / ساره بیات، «جدایی نادر از سیمین» / غزل شاکری، «آینه‌های روبرو» / لادن مستوفی، «گلچهره»

بهترین بازیگر نقش اول مرد: رضا عطاران برای «اسب حیوان نجیبی است»

دیگر نامزدها: سعید پورصمیمی، «یه حبه قند» / مصطفی زمانی، «قصه پریا» / رضا عطاران، «ورود آقایان ممنوع» / پیمان معادی، «جدایی نادر از سیمین» / مهدی هاشمی، «آقا یوسف»

بهترین بازیگر نقش مکمل مرد: شهاب حسینی برای «جدایی نادر از سیمین»

دیگر نامزدها: حامد بهداد، «انتهای خیابان هشتم» / آریا بهرام‌نژاد، «بالابان» / بابک کریمی، «جدایی نادر از سیمین» / حسین یاری، «سعادت‌آباد»

بهترین بازیگر نقش مکمل زن: نگار جواهریان برای «اینجا بدون من»

دیگر نامزدها: مهناز افشار، «سعادت‌آباد» / ریما رامین‌فر، «یه حبه قند» / سهیلا رضوی، «یه حبه قند» / هنگامه قاضیانی، «سعادت‌آباد»

بهترین فیلمبرداری: حمید خضوعی ابیانه برای «اینجا بدون من»

دیگر نامزدها: محمد آلادپوش، «سعادت‌آباد» / فرشاد محمدی، «کوچه ملی» / نادر معصومی، «مرگ کسب و کار من است» / تورج منصوری «33 روز»

بهترین تدوین: محمدرضا موئینی برای «سعادت‌آباد»

دیگر نامزدها: حسن حسندوست و نیما حسندوست، «آسمان محبوب» / مصطفی خرقه‌پوش، «راه آبی ابریشم» / بهرام دهقانی، «اینجا بدون من» / معصومه شاه‌نظری، «مرهم»

بهترین موسیقی متن: کارن همایونفر برای «جرم»

دیگر نامزدها: ستار اورکی، «کوچه ملی» / فریدون شهبازیان، «گلچهره» / محمدرضا علیقلی، «یه حبه قند» / علیرضا کهن‌دیری، «سیزده 59»

بهترین طراح صحنه: آتوسا قلمفرسایی برای «اینجا بدون من»
دیگر نامزدها: بهزاد آدینه‌زاده، «گلچهره» / محسن شاه‌ابراهیمی، «یه حبه قند» / پروین صفری، «راه آبی ابریشم» / کیوان مقدم، «جدایی نادر از سیمین»

بهترین طراح لباس: اصغر نژادایمانی برای «مهتاب روی سکو»

دیگر نامزدها: بهزاد کزازی، «علفزار» / ژیلا مهرجویی، «آدمکش» / منصوره یزدان‌جو، «انتهای خیابان هشتم»

بهترین چهره‌پردازی: عبدالله اسکندری برای «یه حبه قند»

دیگر نامزدها: کامران خلج، «33 روز» / محسن دارسنج، «مرگ کسب و کار من است» / محمد قومی، «جرم» / سعید ملکان «راه آبی ابریشم»

بهترین جلوه‌های ویژه بصری: امیررضا معتمدی برای «33 روز»

دیگر نامزدها: سیدهادی اسلامی و امیر سحرخیز، «گلوگاه شیطان» / کامران سحرخیز، «یه حبه قند» / امیررضا معتمدی، «راه آبی ابریشم» / حسین نجفی، «بالابان»

بهترین جلوه‌های ویژه میدانی: نجف فتاحی برای «راه آبی ابریشم»

دیگر نامزدها: اصغر پورهاجریان، «سفر سرخ» / محسن روزبهانی، «خاک و آتش» / محمدجواد شریفی‌راد، «سیزده 59» / عباس شوقی، «خیابان‌های آرام» / نجف فتاحی، «راه آبی ابریشم»

بهترین صدابرداری: مهران ملکوتی برای «خیابان‌های آرام»

دیگر نامزدها: پرویز آبنار، «ورود آقایان ممنوع» / بهمن اردلان، «یه حبه قند» / عباس رستگارپور، «33 روز» / محمود سماک‌باشی، «جدایی نادر از سیمین»

بهترین صداگذاری: امیرحسین قاسمی برای «اینجا بدون من»

دیگر نامزدها: پرویز آبنار، «ورود آقایان ممنوع» / محمدرضا دلپاک، «جدایی نادر از سیمین» / محمدرضا دلپاک و حسین مهدوی «خیابان‌های آرام» / حسین مهدوی «33 روز»

بهترین کارگردانی فیلم اول: امیر ثقفی برای «مرگ کسب و کار من است»

دیگر نامزدها: نگار آذربایجانی، «آینه‌های روبرو» / امیر ثقفی، «مرگ کسب و کار من است» / فردین صاحب‌الزمانی، «چیزهایی هست که نمی‌دانی» / سیدرضا صافی، «بالابان» / حمید فرخ‌نژاد، «سفر سرخ»

بهترین فیلم اول: «آینه‌های روبرو» به تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور

دیگر نامزدها: علی‌اکبر ثقفی و مرکز گسترش مستند سینمای ایران، «مرگ کسب و کار من است» / منیژه حکمت و مرکز گسترش مستند سینمای ایران، «چیزهایی هست که نمی‌دانی» / سیدرضا صافی، «بالابان» / حمید فرخ‌نژاد، «سفر سرخ»


به گزارش برنا، ندیس و دیپلم افتخار بهترین عکس به علی نیک‌رفتار برای «یه حبه قند» و جایزه بهترین پوستر به صورت مشترک به آرش صادقی برای «یه حبه قند» و علیرضا نصرتی برای «جدایی نادر از سیمین» تعلق گرفت. دیپلم‌های افتخار بهترین عنوان‌بندی به شهاب‌الدین نجفی برای «خیابان‌های آرام»، بهترین آنونس به میثم مولایی برای «آخرین سرقت» و بهترین تیزر فیلم به امیرشیبان خاقانی برای «سیزده 59» اهدا شد.

سينما پارس




تاريخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط امين
شهرداد روحانی و ارکستر سمفونیک تهران در پانزدهمین جشن خانه سینما به اجرای برنامه پرداختند. این اجرا نکات جالب زیادی داشت که از آن جمله می‌توان به بازگشت شهرداد روحانی از آمریکا به تهران فقط برای این اجرا، تا خوانندگی مهران مدیری در قطعه‌ی «وطنم» و خوانندگی چند چهره مطرح سینمایی در قطعه «ای ایران» اشاره کرد. مسعود رایگان، صابر ابر، هنگامه قاضیانی، مریلا زارعی، حسن پورشیرازی و کورش تهامی قطعه ای‌ایران را همراه با ارکستر برای حضار اجرا کردند.

shahrdad.jpgshahrdad2.jpg

سينما پارس




تاريخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط امين

سينما پارس




تاريخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط امين

سينما پارس




تاريخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط امين
اغلب بازيگران فيلم سينمايي محمد (ص) انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی این فیلم سینمایی پس از بيش از يك سال جست‌وجو و تلاش براي شناسايي تمام بضاعت بازيگري كشور در همه‌ي شهرها و شهرستان‌هاي مختلف، گروه بازيگري فيلم سينمايي محمد (ص) تقريباً تكميل شده است.

بازيگران انتخاب‌شده، زير نظر كارگردان و طراح گريم (جيانتو دروسي) تست چهره‌پردازي و تست لباس در فرم‌هاي متنوع انجام داده‌اند تا قابليت‌هاي چهره و فيزيك آنها براي ايفاي نقش‌هاي موردنظر سنجيده شود.

در حال حاضر امين تارخ براي بازي در نقش عبدالمطلب، پدربزرگ پيامبر اكرم (ص)، مهدي پاكدل براي نقش ابوطالب، عموي پيامبر (ص)، ساره بيات براي نقش حليمه، دايه‌ي پيامبر (ص)، مينا ساداتي براي نقش آمنه، مادر پيامبر(ص)، محسن تنابنده براي نقش ساموئل، تاجر يهودي، حميد فرخ‌نژاد براي نقش ابوسفيان، رعنا آزادي‌ور برای نقش ام‌جميل، همسر ابولهب، حميدرضا تاج‌دولت برای نقش حمزه، عموي پيامبر (ص)، صادق هاتفي برای نقش بحيرا، راهب مسيحي، محمد عسگري برای نقش ابولهب، عموي پيامبر (ص)، هدايت هاشمي برای نقش حناطه، برده‌ی آزادشده، نگار عابدي برای نقش همسر حناطه، پانته‌آ مهدي‌نيا برای نقش فاطمه بنت‌اسد، همسر ابوطالب و جعفر قاسمي برای نقش حارث، شوهر حليمه انتخاب شده‌اند.

گروهي از اين بازيگران در روزهاي اخير در لوكيشن اصلي فيلم (شهر مكه) حاضر شده‌اند و در حضور كارگردان و زيرنظر گروه كارگرداني به تمرين پرداخته‌اند.

به‌زودي گزارشي از جلسات تمرين بازيگران و هم‌چنين گفت‌وگويي با جيانتو دروسي درباره‌ي شيوه‌ي طراحي چهره‌پردازي در فيلم محمد (ص)، منتشر خواهد شد.

سينما پارس




تاريخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط امين

سينما پارس




تاريخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط امين

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبي

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 17595
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1