.
عكس.خبر.گزارش.فيلم.سريال

سينما پارس




تاريخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط امين



استقبال مخاطب از فیلم محمدرضا گلزار روز به روز افزایش می‌یابد


سینمای ما- فیلم سینمایی «شیش و بش» به کارگردانی بهمن گودرزی با موضوع کمدی اجتماعی با استقبال قابل توجهی مواجه شد و شب گذشته به فروش 58 میلیون تومانی در تهران رسید. سعید پاکستانی یکی از مسئولین فروش دفتر پخش هدایت فیلم گفت: استقبال مخاطب روز به روز افزایش می‌یابد و شب گذشته اکثر سینماها فیلم را سانس فوق‌العاده به نمایش گذاشتند و فروش شب گذشته فیلم 58 میلیون تومان بود و در تهران به فروش 328 میلیون تومان رسید.
وی در ادامه افزود: فیلم در تهران 31سالن سینما در اختیار دارد. پخش تیزرها و تبلیغات تلویزیونی بر فروش شهرستان‌های فیلم تاثیر خوبی داشت و در شهرستان‌ها نیز به فروش 150 میلیون تومانی رسید.
«شیش و بش» روایت دوستی‌هایی است که سرانجامی ندارند. فیلم یک داستان کمدی دارد که فضای اصلی آن درگیری میان دو دوست است که هرکدام می خواهد از دیگری پیشی بگیرد. 
در این فیلم محمدرضا گلزار، امین حیایی، آنانعمتی، رضا رشیدپور، شهنام شهابی و… به ایفای نقش می‌پردازند.
فیلمنامه «شیش و بش» اولین تجربه محمدرضا گلزار در زمینه نویسندگی است

منبع : فارس

سينما پارس




تاريخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط امين

سينما پارس




تاريخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط امين

jodaeinader.jpgبه گزارش  سرویس فرهنگ و هنر  برنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، امیر اسفندیاری، سخنگوی هیات انتخاب فیلم ایرانی اسکار در سال جاری، ضمن اشاره به پایان مذاکرات اعضای این هیات و انجام تمامی بررسی ها براساس ساز و کارهای موجود که فیلم های واجد شرایط را با توجه به کلیه جوانب از ابعاد صنعتی، فرهنگی، انتقادی، موفقیت های بین المللی، پخش جهانی و ... بر مبنای مدارک و اسناد گردآوری شده ارزیابی می نماید، بیانیه نهایی هیات مزبور را جهت اطلاع رسانی در اختیار رسانه ها قرار داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 با پایان بررسی های هیات انتخاب فیلم ایرانی برای معرفی به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی در خصوص کلیه عناوین واجد شرایط که در فاصله زمانی 9/7/1389 تا 8/7/1390 در کشورمان برای نخستین بار حداقل به مدت هفت روز متوالی اکران شده اند، اعضاء این هیات ضمن تقدیر از سازندگان فیلم های آلزایمر، اینجا بدون من، مرهم و ورود آقایان ممنوع، با توجه به جمیع جهات و به اتفاق آراء، فیلم جدایی نادر از سیمین ساخته اصغر فرهادی را در مقام نماینده سینمای ایران در رقابت بهترین فیلم خارجی زبان در هشتاد و چهارمین مراسم اسکار (سال 2012) معرفی می نماید.

اعضاء هیات انتخاب: خانم ها رویا تیموریان و پوران درخشنده و آقایان محمد بزرگ نیا، شهرام جعفری نژاد، محمد داودی، علیرضا شجاع نوری، مهدی صباغزاده، رسول صدر عاملی و امیر اسفندیاری.

سينما پارس




تاريخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط امين

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبي

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 17636
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1